sobota, 8 lutego 2014

8 lutego; "Let's stop existing and start living" ~MJ

Bilans:
jogurt naturalny
5 wafli ryżowych
2 serki topione trójkątne

Ćwiczenia 1 h brzuszków, przysiadów, skakanki itp.

Dzisiaj obudziłam się trochę późno. Wysprzątałam pół mieszkania i poszłam na zakupy. Później poczytałam trochę "Zmierzch" i oglądałam program o cheerleaderkach Awesomeness TV na YT :D Baaardzo fajny.

No i jakoś w międzyczasie mnie olśniło, że muszę przestać bać się życia, ludzi i nowych rzeczy. Jeśli zawsze będę chować głowę w piasek i będę omijać wszystkie rzeczy, których się boję, to ominie mnie w ten sposób całe życie. Muszę starać się zawsze brać z każdego dnia jak najwięcej i podejmować ryzyko, próbować nowych rzeczy, wyjść ze swojej strefy komfortu i walczyć o to, żeby zawsze być najlepsza we wszystkim, co robię. Za bardzo się do tej pory ze sobą cackałam, a świat jest zbyt brutalny i mało wyrozumiały dla cichych osóbek, które boją się własnego cienia i bycia sobą. Jak się nie odważę żyć tak na prawdę, do życie, sukcesy i szczęście samo do mnie nie przyjdzie. A jeśli ktoś kiedykolwiek będzie mnie chciał skrytykować, to zamiast się przez to zamykać w sobie stwierdzę, że jest głupkiem i tyle! Takie małe odejście od tematu, gratuluję temu, kto doczytał do końca ;)

 TRAMPKI *.*    :D 

______________________________
[52] [51] [50] [49] [48] [47]

15 komentarzy:

  1. ładny bilans :)
    masz rację nie można się ukrywać i uciekać od życia
    trzeba z niego korzystać nawet kiedy życie jest ciężkie

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czytać czyjeś przemyślenia. Te tutaj są wyjątkowo mądre i prawdziwe :3
    Bilans przepiękny, a ta 1h brzuszków... o matko, jak ja bym tak chciała. Ale u mnie 30-50 minut do maksimum :P
    Jesteś niesamowicie motywująca!
    Trzymaj się chudo :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne podejście! musisz wyrobić sobie własny sposób myślenia i jego się trzymać, nie pozwalając innym wpłynąć na twoje myśli i życie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :D Czasem jest trudno nie ulegać, ale pozwalając innym wpływać na nasze myślenie powoli gubimy siebie. trzeba się jednak starać ;)

      Usuń
  4. nie sztuka szybko schudnac sztuka schudnac tak by utrzymać wagę dluzej niz miesiac, i nie zrujnowac sobie przytym zdrowia i zycia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bzdura. Sztuka szybko schudnąć, utrzymać wagę i zachować przy tym zdrowie.

      Usuń
  5. Bilans bardzo malutki. Bardzo się cieszę, ze doszłaś do tak bardzo dojrzałych przemyśleń. Gratuluję ćwiczeń i udanych zakupów. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super bilans kochana, oby tak dalej a waga będzie leciała w dół :) Trzymaj się chudziutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mało jesz, dużo ćwiczysz ;) A propos bycia zamkniętym - to nie jest zła cecha. Gorzej, jeśli przysłania cały świat i powoduje, że człowiek się izoluje, nie ma odwagi na nic... Dlatego - odwagi i uśmiechu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi prawie uniemożliwia normalne funkcjonowanie i bardzo utrudnia życie, a właściwie zamienia je w marną wegetację niestety ;/

      Usuń
  8. Świetny bilans ! <3
    Masz rację w życiu trzeba ryzykować a nie się wszystkiego bać.
    Powodzenia *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny bilans ! :D
    Też mam często problem z pewnością siebie.. No, ale miejmy nadzieję że kiedyś uda nam się z tym wygrać :D
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję ;) Chcę żyć szczęśliwie, a chowając się przed wszystkim nie mogę. Życzę Ci, żeby CI się udało <3

      Usuń
  10. Ładny bilans :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń