niedziela, 9 lutego 2014

9 lutego - Drobny postęp.

Bilans:
paczka wafli ryżowych (jako przegryzka, ale cholernie dużo kalorii ~400 )
2 pieczone ćwiartki kurczaka

Ćwiczenia:

50 brzuszków (źle, jutro nadrobię i zrobię min 150)

Dzisiaj się zważyłam i na wadze było 19,5 kg, a nie 50 kg. mam nadzieję, że to nie jest tylko jednodniowy spadek np. przez małą ilość wody w organizmie. Oby leciało w dół :D

Dzisiejszy dzień nie należał do aktywnych, ale za to okazało się, że umiem sobie robić kreski na oczach przy pierwszym podejściu. Chyba poprawiła mi się zręczność, bo, wstyd się przyznać, ale jeszcze niedawno mi się nie udawały XD

Byłam dzisiaj na małym spacerze. Jest tak pięknie. Widać już pąki na drzewach, pierwsze kwiatki, klucze ptaków wracających do Polski. WIOSNA! Dziwne, bo taka ładna pogoda jest już od początku lutego. Idzie luty, podkuj buty. Chyba do stepowania z radości, że już tak ciepło XD Cieszę się!

Piszę o pogodzie, jak bym nie miała o czym innym, ale wicie co? Już niedługo będzie wiosna pełną parą, będzie więcej warzyw i owoców, będą tańsze, bardziej dostępne i łatwiej będzie mieć urozmaiconą, chudą, zdrową dietę ^^ OH MY GOSH! Energia mnie rozpiera na myśl o wiośnie XD No i może w końcu ktoś się we mnie zakocha XD Oby ten konkretny Ktoś, którego chyba nigdy nie przestanę podziwiać *.*


Mam jeszcze prośbę. Jeśli czytacie mojego bloga, a ja nie zaobserwowałam Waszego (patrz lista po prawej), to napiszcie w komentarzu o tym. Bardzo chcę czytać Wasze blogi, żeby mieć kontakt  być na bieżąco, ale już nie wiem które obserwuję, a które nie, a jest Was dużo i będzie dla mnie bardziej uciążliwe, żeby sprawdzić niż dla Was :)
I jeszcze à propos blogów, chyba zlikwiduję Spis Motylków, bo jest małe zainteresowanie, a nie mam specjalnie czasu, żeby go reklamować ;)

__________________________
  [52] [51] [50] [49] [48] [47]

14 komentarzy:

  1. Kup sobie wafle ryżowe z Kupca,jedna ma tylko chyba 15-18kcal :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że to trwały spadem ;) Będzie dobrze,w końcu wiosna idzie! Ja też jestem podekscytowana ^^ I nie mogę się doczekać mojej owsianki z malinami i borówkami !!!
    http://skinny-soul-fat-body.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby waga nadal spadała. Wiosna naschodzi to i humor sie poprawia! Trzymam kciuki:*

    http://perfect-and-skinny-barbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bilans i tak jest świetny. Gratuluję wagi xd. Tak wiosna w końcu, czuć już inne, wspanialsze powietrze. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje spadku wagi i bilansu
    tak trzymaj :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ejjj tam, bilans nie jest zły, kochanie! :)
    Fajnie, że Ci waga spada.

    Kurczę, ja też już chcę wiosnę! Wszystko takie świeże, nowe, przyjemne. Aż się będzie chciało na dwór wychodzić, pobiegać czy coś... ach, dajcie wiosnę.

    Miłego dnia! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, od razu przychodzą na wszystko chęci :)

      Tobie też miłego ;)

      Usuń
  7. Piękna pogoda, od razu wszyscy mają energię do działania ;) Ale to jeszcze nawet nie połowa lutego, mróz może nas zaskoczyć. Ale na razie faktycznie jest pięknie, cieszę się tym tak jak ty :3 Ja nadal nie potrafię zrobić prostych kresek, może dlatego, że wyglądam w nich beznadziejnie i po prostu nie robię :P Ale gratuluję nowej umiejętności. Tak powinno być - cieszmy się z małych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że już mróz nie wróci. Byłoby suuuper :D

      No pewnie, że trzeba się cieszyć małych rzeczy. Tych wielki często możemy się nie doczekać, jeśli nie docenimy najpierw kilku małych :)

      Usuń
  8. cieszę sie, że u ciebie wszystko idzie w dobrym kierunku. Jeśli chodzi o ten spis to np. ja nie mogę się tam wpisać z bardzo prostej przyczyny - nie promuję pro any. chcę schudnąć, ale bycie takim prawdziwym motylkiem jest nie dla mnie. może lepszy byłby spis blogów osób odchudzających się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to bardzo dobry pomysł :) Jutro przerobię to na spis blogów o odchudzaniu i po prosu będę zaznaczać znaczkiem "}{" albo innym kolorem blogi Motylków :) Napisz do mnie na maila w sprawie dodania Ciebie do Spisu, żebym nie zapomniała :)

      Usuń
  9. Oby spadek wagi był trwały, trzymam kciuki :) ściskam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pająki?! Zawał murowany :O
    Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  11. O też się nie mogę doczekać owocków i wiosny *___*

    OdpowiedzUsuń